نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد:

تربیت مبلغان متخصص رکن اصلی امر تبلیغ

تاریخ انتشار:
نماینده ولی فقیه در استان مازندران در جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران اظهار داشت: فعالیت های تبلیغی زمانی موفق خواهد بود که یک مبلغ متخصصِ و کارشناس آن را اجرا نماید.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران با حضور آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و اعضای شوراهای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

آیت الله محمدی لائینی با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام و گرامی داشت هفته وحدت بیان کرد: هفته وحدت مهمترین و ضروری ترین نیاز حکومتی، اجتماعی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی کشورهای اسلامی می باشد، همانطور که تفرقه اصلی ترین راهبرد دشمان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به موضوع وفات حضرت علامه حسن زاده آملی، اشاره کرد و گفت: وجود علامه حسن زاده آملی موجبات خیر و برکت برای استان مازندران را همراه می داشت و از خداوند متعال برای ایشان و همچنین حجت الاسلام طاهری مدیر سابق مرکز خدمات استان قم طلب رحمت و مغفرت را مسئلت می نمائیم.

وی در ادامه مطالب خود برگزاری جلسات شورای هماهنگی گروه های تبلیغی را امری مهم برشمرد و افزود: از برگزاری چنین جلساتی موجب هم افزایی و هم اندیشی مدیران گروه های تبلیغی خواهد شد. مدیرانی که دغدغه مند و پیگیر مسائل فرهنگی و تبلیغی می باشند.

آیت الله محمدی لائینی اظهار داشت: دنیای فعلی دنیای تجزیه تخصص ها است. هر فعالیتی جهت موفقیت در عرصه خود نیازمند نگاه تخصصی و کارشناسی شده می باشد. فعالیت های تبلیغی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مانند دیگر فعالیت ها، نیازمند تخصصی شدن مباحث می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد: باید توجه داشت برای تبلیغ در موضوعات و مکان های مختلف از جمله مدارس، تفرجگاه ها و سواحل دریا، دانشگاه، مساجد و ... باید مبلغ مرتبط با آن تربیت و اعزام شود.

وی در ادامه افزود: دو نهاد سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اصلی ترین مسئولین امر تبلیغ می باشند. این دو نهاد با تلاش ها و ایده های نو می توانند اقدامات موثری در عرصه جذب، آموزش و اعزام مبلغان را انجام دهند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اهمیت ورود مبلغان به فضای مجازی اظهار داشت: باید به صورت جدی فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی را دنبال کرد و از مبلغان توانمند و کارشناس در این زمینه استفاده گردد زیرا اشتباه کوچک در این عرصه مشکلات بزرگی را به وجود خواهد آورد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.