به همت اداره امور تبلیغ عمومی خواهران؛

جلسه هم افزایی مبلغات طرح "صیانت از خانواده معتادین" برگزار شد

تاریخ انتشار:
به همت اداره امور تبلیغ عمومی خواهران معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جلسه هم افزایی مبلغات طرح "صیانت از خانواده معتادین" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره امور تبلیغ عمومی خواهران جلسه هم افزایی مبلغات طرح "صیانت از خانواده معتادین" در سالن جلسات رضوان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شریعتمداری بانوان را در صف اول جهاد فرهنگی دانست و اظهار داشت: گزارشات میدانی حاکی از نقش آفرینی های بزرگی از فعالیت های جهادی فرهنگی بانوان بوده و می توان گفت بانوان در صف اول جهاد فرهنگی و تبلیغی می باشند.

وی در ادامه افزود: سال 1397 رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به فعالیت های فرهنگی در شهر قم تذکرات جدی را خطاب به مسئولین فرهنگی دادند. باتوجه به فرمایش ایشان در خصوص شهر قم و اینکه معظم له، شهر قم را "مادر انقلاب" می دانند باید نگاه ما در عرصه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی تغییر نماید.

مدیر کل تبلیغ عمومی بیان کرد: دشمن می داند اگر بتواند در شهر قم که مرکز صدور انقلاب است، نقشه های شوم خود را پیاده سازی کند و معیار و سبک زندگی اسلامی را در این شهر تغییر دهد به راحتی می تواند در دیگر شهرهای کشور نیز اهداف خود را عملیاتی نماید.

حجت الاسلام شریعتمداری گفت: بعد از تذکر رهبر معظم انقلاب بر ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی در شهر قم، کارگروه ویژه ای در دفتر تبلیغات اسلامی با ریاست حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد و همچنین قرارگاه 19 دی در سطح شهر با اشراف آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) تشکیل شد.

وی تصریح کرد: با توجه به مطالعات و پژوهش های صورت گرفته، عمده مساله که باید روی آن تمرکز و سرمایه گذاری کرد پرداختن به موضوع تقویت بنیان خانواده و برنامه های تربیتی در عرصه کودک و نوجوان می باشد.

مدیر کل تبلیغ عمومی توجه به مقام مادر را ضامن سلامتی جامعه برشمرد و اظهار داشت: اگر به دنبال رفع آسیب های اجتماعی هستیم بنیان خانواده باید تقویت گردد و آن نقطه اصلی و محور که همه اعضای خانواده دور آن جمع می شوند و با تدبیر او هم فضای خانه و هم اجتماع سالم می ماند مقام مقدس مادر است.

حجت الاسلام شریعتمداری بیان کرد: مهم ترین فعالیتی که یک مبلغ متعهد یا مسئول دغدغه مند می تواند در زمینه فعالیت های فرهنگی انجام دهد این است که با آموزش های مناسب و ارتباط صحیح جایگاه مادران را ارتقاء دهد.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه آقای محمدی معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و خانم محقق رئیس اداره امور تبلیغ عمومی خواهران معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی  مطالبی را در خصوص ضرورت توجه به رفع آسیب های اجتماعی بیان کردند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.