مدیر کل تبلیغ عمومی:

فعالیت تبلیغی در استان سیستان و بلوچستان جهاد مضاعف است

تاریخ انتشار:
مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی اظهار داشت: با توجه به مسافت دور استان سیستان و بلوچستان از مرکز کشور و محرومیت هایی که این استان با آن مواجه است، مبلغان و گروه های تبلیغی با حضور و فعالیت در این استان یک جهاد مضاعفی را رقم زده اند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه سرگروه های تبلیغی استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حامد شریعتمداری مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا سجادی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و جمعی از سرگروه های تبلیغی استان سیستان و بلوچستان در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتمداری ضمن تقدیر از رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق و سرگروه های تبلیغی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به مسافت دور این استان از مرکز کشور و تبعاً با محرومیت هایی که این استان با آن مواجه است، مبلغان و گروه های تبلیغی با حضور و فعالیت در این استان یک جهاد مضاعفی را به منصه ظهور گذاشته اند.

وی در ادامه افزود: وهابیت یکی از مذاهب اسلام نبوده بلکه یک فرقه گمراه به شما می رود که هدف آن نفوذ در جهان و اسلام و تصرف منافع به نفع صهیونیست می باشد و با فعالیت های خود به دنبال تغییر در فرهنگ اسلامی بوده که مبلغان و گروه های تبلیغی در استان سیستان و بلوچستان باید متوجه این موضوع باشند.

مدیر کل تبلیغ عمومی، آموزش و توانمندسازی مبلغان را امری مهم برشمرد و گفت: استان سیستان و بلوچستان با اهمیت منطقه جغرافیایی خود و همچنین زندگی صمیمانه اهل تشیّع و تسنّن در کنار یکدیگر، مبلغان در آن استان باید مهارت های علمی و روشی تبلیغ را آموزش ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتمداری بیان کرد: یازده گروه تبلیغ در این استان مشغول به فعالیت می باشند اما با توجه به وسعت این استان نیازمند گسترش و افزایش گروهای تبلیغی می باشد که مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که با همکاری شعبه جنوب شرق اقدامات لازم را انجام دهد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سجادی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی می تواند برکات زیادی به همراه داشته باشد، می توان با هم فکری و هم افزایی گامی نو در عرصه تبلیغ در استان برداشته شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با اشاره به محرومیت استان ابراز کرد: مبلغانی جهت امر تبلیغ به این استان می آیند باید از مهارت و روش های تبلیغ برخوردار باشند، اینکه بگوئیم چون استان محرومی است و مبلغانی که از سطح علمی و مهارتی پایین برخوردارند به این استان بیایند امر نادرستی می باشد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.