با حضور میدانی در سطح شهر صورت گرفت؛

بازدید معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از فعالیت های گروه تبلیغی رشد

تاریخ انتشار:
حجت‌الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به همراه مدیرکل تبلیغ عمومی، با حضور در مکان های تبلیغی گروه جهادی رشد در بوستان های منطقه نیروگاه، از روند اجرای این فعالیت ها بازدید کرد.
بازدید معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از فعالیت های گروه تبلیغی رشد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به همراه مدیرکل تبلیغ عمومی حجت الاسلام و المسلمین سیدحامد شریعتمداری، با حضور در مکان های تبلیغی گروه جهادی رشد در بوستان های منطقه نیروگاه، از روند اجرای این فعالیت ها بازدید کرد.

گفتنی است معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در روند این بازدید، فعالیت های تبلیغی گروه رشد را مصداقی از جهاد فرهنگی دانست و ضمن تشکر و تجلیل از فعالیت های صورت گرفته، از خداوند متعال توفیق روزافزون وی و اعضای این گروه را مسئلت نمود.

در خلال این بازدید حجت الاسلام حسنعلی خوئینی مدیرگروه تبلیغی رشد ضمن تشکر و تقدیر از بازدید حجت‌الاسلام و المسلمین روستاآزاد از فعالیت های این گروه، این بازدید را موجب دلگرمی و تلاش دوچندان اعضای گروه برشمرد.

شایان ذکر است گروه تبلیغی رشد از گروه های ثبت شده و فعال در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم می باشد، از جمله فعالیت های برجسته این گروه می توان به جزء خوانی قرآن کریم در بوستان ها، برگزاری همایش دوچرخه سواری، تشکیل و مدیریت گروه های سرود در استان قم، حضور جهادی در صحنه مقابه با بیماری کرونا، پیگیری و کمک به اقشار نیازمند و ... اشاره نمود.

4_21.jpg

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.