مدیر گروه تبلیغی ضیافت بیان کرد:

نوجوانان مهمترین سرمایه های ملی کشور هستند

تاریخ انتشار:
مدیر گروه تبلیغی ضیافت بیان کرد: نوجوانان مهمترین سرمایه های ملی هر جامعه ای هستند و آینده هر ملتی در دست آنها است و بایستی به نیاز آنان توجه داشت و آنان را به سوی اهداف عالی هدایت نمود.
نوجوانان مهمترین سرمایه های ملی کشور هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا خدامی مدیرگروه تبلیغی ضیافت از گروه های ثبت شده و فعال در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گویی با خبرنگار ما از فعالیت های فرهنگی تبلیغی این گروه درایام ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد و گفت: فعالیت های گروه تبلیغی ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان در شاهین شهر استان اصفهان انجام شد. در این طرح 14 نفر از مبلغان گروه، در قالب 4 کارگروه مدارس، کافه سوال، ویژه برنامه «مهمونی» و خانه معما فعالیت می کنند.

حجت الاسلام خدامی اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با دفتر امام جمعه و اداره آموزش و پرورش شهرستان، 8 نفر از مبلغین فعال در حوزه دانش آموزی با حضور در مدارس به گفتگو دینی و مشاوره پرداختند.

وی در ادامه افزود: ویژه برنامه « مهموونی» برنامه ای است که به صورت همزمان در سه مسجد از مساجد مناطق شاهین شهر برای مخاطب خاص نوجوان برگزار شد. این برنامه به صورت جنگ قرآنی متشکل از برنامه های همخوانی قرآن، سرود و تواشیح، مسابقه های فرهنگی، تفسیر و ... هر روز ساعت 18 برگزار می گردید.

مدیر گروه تبلیغی ضیافت بیان کرد: برنامه «کافه سوال» با هدف ایجاد فضای گفتگو پیرامون مسائل دینی طراحی شده است. این برنامه که در قالب فضای کافه آماده شده بود در طول روز میزبان گروه های دانش آموزی و شب ها میزبان گروه های خانوادگی از ارگان های مختلف قرار گرفت.

حجت الاسلام خدامی گفت: در مدت اجرای برنامه «کافه سوال» افراد با استفاده از ضمیمه های مختلف (کلیپ صوتی، تصویری، کتاب و ...) به پنج سوال انتخابی منوی کافه جواب می دهند. لازمه ی پاسخ دادن به سوالات رجوع به کارشناس و ایجاد یک فضای گفتگوی دینی خواهد بود که جزو اهداف این برنامه به حساب می آید. در پایان برنامه به افراد برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا می گردید.

12_3.jpg

وی اظهار داشت: برنامه «خانه معما» آخرین فرصت برگرفته از بازی اتاق فرار است. این برنامه با عنایت به مفاهیم دینی (غیرمستقیم) داستان زندگی شخصی است که در برزخ حضور داشته و قصد بازگشت به دنیا را دارد. اما بازگشت او به دنیا با مشکلاتی همراه است که این مشکلات باید توسط مخاطبین شرکت کننده در خانه معما رمزگشایی شود.

مدیر گروه تبلیغی ضیافت گفت: فرصت گفتگوی صمیمانه با مخاطبین برنامه «خانه معما»، تاثیرگذاری غیرمستقیم و ... از مهم ترین مولفه های این برنامه تبلیغی به حساب می آید. مخاطبین این برنامه در گروه 4 نفره با مدت زمان یک ساعت در این برنامه شرکت می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین خدامی در پایان این گفت و گو بیان کرد: نوجوانان مهمترین سرمایه های ملی هر جامعه ای هستند و آینده هر ملتی در دست آنها است و بایستی به نیاز آنان توجه داشت و آنان را به سوی اهداف عالی هدایت نمود.

13_2.jpg

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.