معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

مبلغان جهادی از گوهرهای درخشان حوزه های علمیه به شمار می روند

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مراسم نکوداشت مبلّغ جهادگر حجت الاسلام مرحوم مصطفی نصیری بیان کرد: حضور مبلغان جهادی در جامعه از نعمت های بزرگ الهی و از گوهرهای درخشان حوزه های علمیه به شمار می روند.
مبلغان جهادی از گوهرهای درخشان حوزه های علمیه به شمار می روند

به گزارش خبرنگار بلاغ، مراسم نکوداشت مبلّغ جهادگر حجت الاسلام مرحوم مصطفی نصیری و همسر گرامی ایشان با حضور حجج اسلام احمد واعظی و سعید روستاآزاد رئیس و معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌علمیه قم و همچنین خانوداه مرحوم نصیری و مرحومه موسوی نژاد پیش از صبح امروز پنجشنبه 10 شهریور 1401 در سالن شیخ طوسی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن ادای احترام به خانواده مبلغ جهادگرحجت الاسلام نصیری و همسر گرامی وی، بیان کرد: ابعاد شخصیتی متنوع مرحوم مصطفی نصیری همچون تبلیغ جهادی، راه اندازی هیآت مذهبی، توجه به محرومان و ... ثمره تربیت درست و مبتنی بر آیات و روایات است.

وی در ادامه با اشاره بر ضرورت تجربه نگاری از فعالیت های مبلغان جهادی اظهار داشت: عموم مبلغان جهادی بدون هرگونه چشم داشتی و در نهایت گمنامی مشغول به فعالیت می باشند لکن بر عهده مسئولین فرهنگی و تبلیغی می باشد که این نوع از فعالیت ها را تجربه نگاری و برای دیگر مبلغان، خصوصاً طلاب نسل جوان و عموم افراد جامعه بازگو نماید.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مبلغان جهادی را گوهری درخشان برای حوزه های علمیه دانست و افزود: حضور مبلغان جهادی در جامعه از نعمت های بزرگ الهی بوده و گوهرهای درخشان حوزه های علمیه می باشند.

شایان ذکر است در پایان این نکوداشت، از خانواده آن جهادگر و همسر مکرمه اش تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.