معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد؛

استفاده از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در بخش های مختلف ارتش

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقعد شده بین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شاهد بهرمندی از ظرفیت های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی در ارتش خواهیم بود.
استفاده از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در بخش های مختلف ارتش

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، همایش «نقش مبلغان در دفاع مقدس» صبح امروز پنجشنبه 7 مهرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و خیر مقدم به شرکت کنندگان بیان کرد: این جلسه با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل و تکریم از جانبازان مبلغ  و همکاران رزمنده و ایثارگربرگزار شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در جلساتی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است تفاهم نامه ای بین دو نهاد انقلابی دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منعقد گردید که بر اساس آن از ظرفیت های مختلف تبلیغی، آموزشی، پژوهشی و ... دفتر تبلیغات اسلامی در فعالیت های تبلیغی و معارفی ارتش استفاده گردد.

شایان ذکر است در پایان این همایش، از تعدادی چند از مبلغان جانباز در ایام دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.