به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دوره «تربیت اسلامی کودک و نوجوان» برگزار می شود

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دوره تربیت اسلامی کودک و نوجوان را با هدف «تربیت دانش آموختگان ماهر در جنبه های گوناگون مرتبط با فرایند تربیت» و با اتکاء بر آموزه های اسلامی را برگزار می نماید.
دوره «تربیت اسلامی کودک و نوجوان» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دوره تربیت اسلامی کودک و نوجوان (ویژه برادران) را با هدف «تربیت دانش آموختگان ماهر در جنبه های گوناگون مرتبط با فرایند تربیت» و با اتکاء بر آموزه های اسلامی را برگزار می نماید.

شایان ذکر است از شرایط شرکت در این دوره آموزش می توان به «شرایط سنی حداقل 22 سال و حداکثر35 سال»، «اشتغال به فعالیت در مراکز فرهنگی_تربیتی»، «فراغت لازم برای شرکت منظم در دوره»، «سابقه حداقل دو سال فعالیت تربیتی»، و «قبولی در آزمون مصاحبه» اشاره کرد.

گفتنی است «ارائه گواهی معتبر از سوی دفترتبلیغات اسلامی»، «تشکیل پرونده تبلیغ تخصصی کودک و نوجوان»، «معرفی به مراکز فرهنگی_تربیتی»، «اولویت در دعوت به همکاری» و «تقدیر از برگزیدگان در دوره» از مزایای شرکت  در دوره تربیت اسلامی کودک و نوجوان می باشد.

لازم به ذکر است شروع دوره مذکور از تاریخ 30 مهرماه 1401 بوده و شیوه برگزاری آن به صورت سه روز در هفته(در نوبت عصر) و در دو نیم سال آموزشی و یک دوره کارورزی(به صورت حضوری) در قالب جلسات آموزشی و کارگاه های مهارتی خواهد بود.

علاقمندان جهت شرکت در این دوره آموزشی می توانند از تاریخ 12 الی 20 مهرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به آدرس اینترنتی el.balagh.ir اقدام به ثبت نام کنند.

pysh-thbt-nm_4_0_1_0_0_0_0.jpg

photo_2022-10-04_09-56-48.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.