مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد:

ضرورت حضور مبلغان توانمند و متخصص در عرصه ورزش

تاریخ انتشار:
مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: در سطح کشور 28 هزار ورزشگاه تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان بوده که آماده حضور مبلغان توانمند و متخصص در عرصه ورزش می باشد.
احدی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین علی احدی مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین کمال رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به بیان ظرفیت ها و بسترهای مختلف و متنوع وزارت ورزش و جوانان جهت همکاری با مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین احدی اظهار داشت: در سطح کشورتعداد 14هزار هیئت ورزشی با زیر مجموعه حداقل ده باشگاه و همچنین 28 هزار ورزشگاه تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان بوده که آماده حضور مبلغان توانمند و متخصص در عرصه ورزش می باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: 52 فدراسیون ورزش مانند فدراسیون ورزش دانش آموزی، دانشجویی، جانبازان و معلولان، پهلوانی و ...، هر کدام ظرفیت بی نظیری برای اجرای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بوده و می توان از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی جهت نشر معارف دینی در این فدراسیون ها استفاده کرد و باید توجه داشت فعالیت های تبلیغی در عرصه ورزش دارای ظرافت و شرایط خاص بوده و هرگونه اقدام غیرتخصصی می تواند اثر معکوس داشته باشد.

مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، یکی دیگر از عرصه های مورد نیاز وزارت وزرش را عرصه پژوهش نام برد و بیان کرد: امر ورزش نیازمند تدوین حکمرانی اجتماعی نظام در مواجهه با نظام جهانی خصوصا در عرصه ورزش به صورت مستمر و منسجم می باشد و امیدواریم با همکاری هایی که با دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گیرد این امر مهم به نتیجه برسد.

حجت الاسلام و المسلمین احدی در پایان مطالب خود گفت: همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات و اردوهای فرهنگی-ورزشی فدراسیون ها و نیز برگزاری دوره های تربیت مدیران فرهنگی و ورزشی در اولویت برنامه های آینده این وزارت خانه می باشد. 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.