با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی برگزار شد:

نشست مدیران فرهنگی و تبلیغی شعب و نمایندگی های دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار:
نشست مدیران فرهنگی و تبلیغی شعب و نمایندگی های دفتر تبلیغات اسلامی با حضور، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار گردید.
سفر معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به خوزستان

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست مدیران فرهنگی و تبلیغی شعب و نمایندگی های دفتر تبلیغات اسلامی با حضور، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در استان خوزستان برگزار گردید.

گفتنی است در این نشست، موضوعاتی چون «چگونگی ایفای نقش دفتر تبلیغات اسلامی و شعب در مدارس آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان» شیوه های هماهنگی شعب با معاونت فرهنگی و تبلیغی در جذب، ساماندهی، اعزام، بکارگیری و حمایت از «گروه های تبلیغ عمومی»، «گروه های تبلیغ تخصصی» و «مبلغان نخبه» مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

از جمله برنامه های این سفر میتوان به بازدید از موسسه فرهنگی هنری آب و آئینه، طرح معراج حوزه علمیه، موسسه دانش افزایی مهر، گروه تبلیغی حضرت جواد الائمه علیه السلام اشاره نمود.

شایان ذکر است مدیران کل فرهنگی و تبلیغی شعبه خراسان رضوی و اصفهان، رئیس مرکز آموزش های کاربردی، مدیر کل تبلیغ تخصصی، مدیرکل تبلیغ عمومی، مدیر حوزه ریاست و پشتیبانی معاونت فرهنگی و تبلیغی، رئیس گروه مطالعات، برنامه‌ریزی و بودجه، رئیس اداره فناوری اطلاعات، از حاضران در این نشست بودند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.