رئیس گروه تولید محتوا خبر داد؛

فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» منتشر شد| دانلود

تاریخ انتشار:
به همت گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» ویژه مبلغان منتشر شد.
فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» منتشر شد| دانلود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان، رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» خبرداد.

رئیس گروه تولید محتوا اظهار داشت: فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و با هدف گسترش و تعمیق معارف فاطمی، تبیین فضائل، مناقب و آموزه های اخلاقی و رفتاری حضرت فاطمه سلام الله علیها و نیز تهیه محتوای متقن و مستند جهت استفاده مبلغان و فعالان فرهنگی سراسز کشور منتشر گردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین آزادیان گفت: این ره توشه به 11 موضوع مورد نیاز و کاربردی همچون «بانوی جهاد»، «فاطمه زهرا(س) و جنگ روایتها»، «شُکوه صدیقه طاهره(س) در نگاهی به مُصْحَف فاطمه(س)»، «سیمای حضرت فاطمه(س) در آیینه وحی»، «فلسفه عبادات و احکام الهی از منظر فاطمه زهرا(س)»، «فاطمه زهرا(س) از منظر رسول اعظم(ص)»، «مروری بر وصیتنامه حضرت فاطمه زهرا(س)»، «تبیین حجاب و عفاف در سیره حضرت زهرا(س)»، «وظایف مسلمانان از نگاه حضرت زهرا(س)»، «جلوههای فاطمی در دفاع مقدس» و «مراسم فاطمیه و شیوه‌های خنثی سازی فتنه‌های دشمنان» پرداخته است.

سردبیر فصلنامه ره توشه ادامه داد: گروه تولید محتوا این افتخار را دارد که با فراهم نمودن مطالب و متونی متقن، کاربردی و روزآمد، بخشی از نیازهای تبلیغی و فرهنگی مبلغان گرامی را تأمین نماید؛ به همین جهت مبلغان معزز برای دریافت «ره توشه ایام فاطمیه» و تمامی ره توشه های تبلیغی منتشر شده در سال های گذشته به سامانۀ ره توشه به نشانی rahtoosheh.dte.ir مراجعه و از مطالب آن بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: مبلغان ارجمند و نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات علمی، فرهنگی و تبلیغی خود را برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق می گیرد.

رئیس گروه تولید محتوا ابراز کرد: مبلغان محترم می توانند جهت ارتقای محتوای ره توشه ها پیشنهادهای سازندۀ خود را از طریق سامانه ره توشه ارسال کنند. 

شایان ذکر است مبلغان محترم می توانند فایل PDF فصلنامه علمی تخصصی «ره توشه ویژه ایام فاطمیه» را از پایین همین صفحه دانلود نمایند.

جهت دریافت نسخه اندروید ره توشه کلیک نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.