بررسی کارکرد ابزار «تمثیل و حکایت» در مجالس تعلیمی صوفیانه

تاریخ انتشار:
بررسی کارکرد ابزار «تمثیل و حکایت» در مجالس تعلیمی صوفیانه
نویسنده: محمد حاجی آبادی
نام نشریه: تحقیقات تمثیلی در زبان و ادبیات فارسی، شماره 24، تابستان 1394، ص 47
بررسی کارکرد ابزار «تمثیل و حکایت» در مجالس تعلیمی صوفیانه

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.