مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون
مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون
نویسنده: حسن خجسته
نام نشریه: پژوهش های ارتباطی، شماره 36، زمستان 1382، ص 181
مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون
نام نشریه: پژوهش های ارتباطی، شماره 36، زمستان 1382، ص 181
مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون
| پیوست | حجم |
|---|---|
| مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون | 704.8 کیلوبایت |

افزودن دیدگاه جدید