مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون

تاریخ انتشار:
مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون
نویسنده: حسن خجسته
نام نشریه: پژوهش های ارتباطی، شماره 36، زمستان 1382، ص 181
مناسك رسانه ای، الگوی تبلیغاتی دین در شبكه های عمومی رادیو و تلویزیون

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.