کالا و تأثیر آن در انتقال فرهنگ به عنوان یک ظرفیت تبلیغی: گفت و گو با دکتر سهیل اسعد، اندیشمند و مبلغ آرژانتینی

تاریخ انتشار:
کالا و تأثیر آن در انتقال فرهنگ به عنوان یک ظرفیت تبلیغی: گفت و گو با دکتر سهیل اسعد، اندیشمند و مبلغ آرژانتینی
نویسنده: سهیل اسعد
نام نشریه: رشد آموزش قرآن و معارف اسلامی، شماره 110، پاییز 1398، ص 72-78
کالا و تأثیر آن در انتقال فرهنگ به عنوان یک ظرفیت تبلیغی: گفت و گو با دکتر سهیل اسعد، اندیشمند و مبلغ آرژانتینی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.