مدیریت تبلیغ و دعوت رسول اعظم (ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم

تاریخ انتشار:
مدیریت تبلیغ و دعوت رسول اعظم (ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم
نویسنده: حسیني، محمدحسین
نام مرکز: دانشگاه امام صادق (ع)، دانشکده معارف اسلامی و مدیریت
استاد راهنما: باقری کني، مصباح‌الهدی
استاد مشاور: ایزدي، مهدی؛ سبحاني‌فرد، ياسر
سال دفاع: 1391
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.