روش‌شناسی تبلیغات ضد دینی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن

تاریخ انتشار:
روش‌شناسی تبلیغات ضد دینی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن
نویسنده: عمروآبادی، مهدی
نام مرکز: مركز مدیریت حوزه علمیه استان قم
استاد راهنما: ترخان، قاسم
استاد مشاور: سپاسی آشتیانی، كاظم
سال دفاع: 1392
مقطع تحصیلی: سطح سه حوزوی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.