بررسی رابطه الگوی مصرف فضای مجازی و میزان دینداری (با تأکید بر بعد پیامدی) در بین جوانان (28 - 18ساله) شهر تهران

تاریخ انتشار:
بررسی رابطه الگوی مصرف فضای مجازی و میزان دینداری (با تأکید بر بعد پیامدی) در بین جوانان (28 - 18ساله) شهر تهران
نویسنده: صالحی فریز هندی، مینا
نام مرکز: دانشگاه الزهرا، رشته پژوهش علوم اجتماعی
استاد راهنما: رجبلو، علی
استاد مشاور: سفیری، خدیجه
سال دفاع: 1398
مقطع تحصیلی: كارشناسى ارشد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.