رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان خبر داد:

حضور فعال معاونت فرهنگی و تبلیغی در نمایشگاه کتاب تهران

تاریخ انتشار:
رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی بیان کرد: فعالیت های فرهنگی و معارفی شاد و آموزنده برگزار شده در غرفه های معاونت فرهنگی و تبلیغی در نمایشگاه کتاب تهران، مورد استقبال بی نظیر مخاطبان و همچنین مدیران این نمایشگاه قرار گرفت.
حضور فعال معاونت فرهنگی و تبلیغی در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین حسین حقیقت رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی در گفتگو با خبرنگار ما از استقبال بی نظیر مخاطبان در نمایشگاه کتاب تهران و همچنین مدیران این نمایشگاه از فعالیت های فرهنگی و معارفی شاد و آموزنده برگزار شده در  غرفه های معاونت فرهنگی و تبلیغی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حقیقت در ابتدای مطالب خود بیان کرد: این غرفه ها همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب تهران و با همکاری روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ایجاد شده است که شامل سه قسمت «خردسالان و نونهالان»، «عفاف و حجاب» و «مسابقات فرهنگی» بوده که هم اکنون نیز مشغول به فعالیت در این نمایشگاه می باشد.

وی در ادامه با اشاره به شاد و مهیج بودن غرفه خردسالان و نونهالان اظهار داشت: در غرفه شکوفه های آسمانی که برای رده سنی خردسالان و نو نهالان ایجاد شده است والدینی که برای حضور در نمایشگاه کتاب، فرزندان خود رو همراه آورده اند امکان سپردن کودکان خود به این غرفه برای آنان فراهم شده و کارشناسان و مبلغان متخصص در عرصه کودک و نوجوان با فعالیت های فرهنگی خود توانسته اند برنامه های شاد و مهیج برای این مخاطبان برگزار نمایند.

رئیس اداره آموزش کودک و نوجوان گفت: قسمت دیگر از فعالیت غرفه های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران بخش «مسابقات فرهنگی» برای رده های سنی مختلف و با عنوان "از کی بپرسم"می باشد بدین صورت که سوالاتی مبتنی بر اطلاعات عمومی و معارفی از مخاطب پرسیده می شود و در صورت پاسخ صحیح، مخاطب می تواند فرد بعدی راجهت پاسخگویی سوالات مشخص نماید.

حجت الاسلام و المسلمین حقیقت بیان کرد: بخش «معمای تصویری» نیز دیگر فعالیت های ایجاد شده در غرفه های مذکور بوده که سعی شده است معما وسوالاتی عموماً مرتبط با زندگانی 14 معصوم و به خصوص قضاوت های امیرالمومنین علیه السلام طراحی و از مخاطبان پرسیده شود که در خلال این قسمت مخاطب بتواند با روش و منش ائمه اطهار علیهم السلام آشنا گردد.

وی توجه به موضوع حجاب و عفاف را امری مهم در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی برشمرد و تصریح کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی موضوع حجاب و عفاف را یکی از دغدغه های اصلی خود در عرصه فعالیتهای تبلیغی می داند و بر این اساس یک غرفه مخصوص به این امر با عنوان «آینه جمال» در کنار دیگر غرفه های خود در نمایشگاه کتاب، ایجاد نموده است. درغرفه مذکور سعی شده است مخاطبان در قالب بازی و مسابقه با توجه به پوستر های نصی شده در غرفه با تاریخچه، فلسفه و مسائل گوناگون در خصوص موضوع حجاب آشنا گردند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.