با همت مبلغ متخصص دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد؛

آیین افتتاح اولین مدرسه فوتبال فرهنگی در کشور

تاریخ انتشار:
اولین مدرسه فوتبال فرهنگی در کشور مزین به نام شهید پهلوان ابراهیم هادی، با هدف تربیت و رشد فوتبالیست‌های فنی و فرهنگی و انتقال به تیم‌های رده‌های استانی و کشوری با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی پورمتقی سرگروه تبلیغ تخصصی ورزشی نام آوران، افتتاح شد.
آیین افتتاح اولین مدرسه فوتبال فرهنگی در کشور

به گزارش خبرنگار بلاغ، «مدرسه فوتبال شهید ابراهیم هادی» اولین مدرسه فوتبال فرهنگی در کشور با هدف تربیت و رشد فوتبالیست‌های فنی و فرهنگی و انتقال به تیم‌های رده‌های استانی و کشوری با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی پورمتقی از مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عصر روز پنج شنبه اول تیرماه 1402 افتتاح گردید.

گفتنی است این مراسم، با حضور آقایان هومن افاضلی (مربی و آنالیزور سابق تیم ملی فوتبال)، محمد انصاری (بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس) دکتر ملایی (رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر قم) در محوطه زمین چمن دانشگاه قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمتقی در ابتدای این مراسم به بیان معرفی این مدرسه فوتبال فرهنگی پرداخت و بیان کرد: در این مدرسه فوتبال تمرکز بر روی دو بعد فنی و فرهنگی بوده که بُعد فنی با نظارت آقایان افاضلی و انصاری و مدیریت فنی آقای داوود عاصم آبادی خواهد بود و در بعد فرهنگی هم با برنامه ریزی گروه تبلیغ تخصصی ورزشی نام آوران معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به همراه سازمان مردم نهاد سفیران ورزش و جوانمردی پیش خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: در کنار بعد فنی، مقرر شده است نسبت به مسئولیتهای اجتماعی و ... فوتبال آموزان در طول سه ماه به شیوه ای نو، جذاب و غیر مستقیم با ابزار ورزش آموزش داده شوند. همچنین در طول دوره سه ماهه مدرسه فوتبال،والدین فوتبال آموزان تحت دوره های آموزشی و فرهنگی قرارخواهند گرفت که در تربیت شئونات دیگر فوتبال آموزان بسیار موثر خواهد بود.

سرگروه تبلیغ تخصصی ورزشی نام آوران با اشاره به برنامه های پیش روی این مدرسه فوتبالی که در قالب «آکادمی فوتبال هادی» شکل خواهد گرفت، اظهار داشت: بعد از اتمام مدرسه فوتبال و اواخر تابستان سال جاری فراخوان استعدادیابی رایگان برگزار خواهد شد و کلیه فوتبال آموزانی که احساس می کنند دارای استعداد هستند می توانند در این فراخوان شرکت کنند. در پایان کسانی که بعنوان استعداد، شناسایی شوند وارد آکادمی هادی خواهند شد.

دیدگاه‌ها

ناشناس 14:45 - 1402/04/07

باید آفرین و خسته نباشید گفت به ایده پردازان و مجریان این طرح اما دو نکته مهم هم هست.یک اینکه حتما حتما از متخصصان استفاده شود و مثل بقیه طرح ها و سازمانهای مشابه افراد به صرف گزینش های من درآوردی انتخاب نشوند که در نهایت طرح را نابود کنند.دوم اینکه چرا این طرح در قم اجرا شده؟!اتفاقا نیاز به چنین طرح هایی در شهرهایی مثل تهران و مشهد و اصفهان و خوزستان بیشتر از قم هست.ضمن اینکه استعدادهای فوتبالی بیشتر در جنوب کشور هستند و آنجا در اولویت است که بتوان فوتبالیست های فرهنگی و متدین تربیت کرد. باید در این طرح بیشینه تاثیرگذاری هدف گذاری شود. در پایان آرزومندم که خداوند متعال به مجریان این طرح نیرو الهی و برکت بدهد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.