پخش برنامه عزاداری ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت با اجرای مبلغان تخصصی

تاریخ انتشار:
در راستای خدمت هرچه بیشتر به مخاطب و قشر ناشنوا، مبلغان تخصصی ناشنوایان با اجرای برنامه در شبکه سلامت به ارائه نشر معارف دینی و تعظیم شعائر حسینی می پردازند.
حضور مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی در شبکه ملی سلامت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام محمد فراهانی مدیرگروه تبلیغ تخصصی مهرورزان از گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گویی با خبرنگار ما از حضور تبلیغی مبلغان این گروه در شبکه سلامت سیما، خبر داد.

حجت الاسلام فراهانی بیان کرد: شبکه ملی سلامت در ابتدای خدمات خود به قشر ناشنوایان به پخش فیلم های سینمایی همراه با زبان اشاره پرداخته است و در ادامه این خدمات، در حال ضبط و پخش دیگر محتوای مختلف در کنار زبان اشاره می باشد.

وی در ادامه افزود: با فرارسیدن ایام محرم و سوگواری حضرت سیدالشهداء علیه السلام، برنامه 10 قسمتی با هدف نشر معارف دینی و قیام عاشورایی توسط شبکه ملی سلامت با حضور و اجرای یکی از مبلغان گروه تبلیغ تخصصی مهرورزان تهیه و تولید شده که هر شب ساعت23:30 از این شبکه نمایش داده می شود.

مدیر گروه تبلیغ تخصصی مهرورزان افزود: همچنین صدا و سیمای مرکز استان قم در حال ضبط برنامه 3 قسمتی از برگزاری هیئت ناشنوایان قم در ایام محرم سال جاری است و در صورت اتمام مراحل آن از شبکه سلامت پخش خواهد گردید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.