کارگاه تفسیر تست شخصیت کتل و کاربرد آن در مشاوره پیش از ازدواج برگزار شد

تاریخ انتشار:
به همت گروه تبلیغ تخصصی یارآشنای خانواده و با همکاری اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کارگاه تفسیر تست شخصیت کتل و کاربرد آن در مشاوره پیش از ازدواج برگزار شد.
کارگاه تفسیر تست شخصیت کتل و کاربرد آن در مشاوره پیش از ازدواج برگزار شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، ببه همت گروه تبلیغ تخصصی یارآشنای خانواده و با همکاری اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،کارگاه تفسیر تست شخصیت کتل و کاربرد آن در مشاوره پیش از ازدواج با هدف دانش افزایی فعالان عرصه مشاوره خانواده و آشنایی بیشتر با روش های تفسیر تست شخصیت کتل و خروجی های آن، برگزار شد. 

با توجه به اعزام های تخصصی مبلغان در حوزه های مختلف مشاوره پیش از ازدواج و ضرورت ارتقای مستمر سطح دانشی مبلغان تخصصی، این کارگاه توسط گروه تبلیغ تخصصی یارآشنای خانواده و با همکاری اداره کل تبلیغ تخصصی برنامه ریزی  و بصورت حضوری و مجازی برگزار گردید. 

در این کارگاه عناوین شناخت شخصیت بر اساس الگوی صفات، تناسب سنجی شخصیت زوجین در هریک از عوامل کتل، آشنایی و تفسیر شانزده عامل شخصیت (عوامل مرتبه اول)، کاربردهای مقایسه ای تفسیر شخصیت در مشاوره پیش از ازدواج (pmc) توسط دکتر نصیر عابدینی ارائه شد.  

این کارگاه با حضور بیش از 100 نفر از فعالان تخصصی مشاوره و روانشناسی روز یکشنبه 15 تیرماه از ساعت 12 الی 20 به مدت 8 ساعت در محل سالن شهید سلیمانی برگزار شد و در سامانه تبلیغ تخصصی بصورت آنلاین برای مخاطبان مجازی ارائه گردید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.