مراسم اختتامیه فصل تابستان مدرسه فوتبال شهید هادی قم برگزار شد

تاریخ انتشار:
مراسم اختتامیه فصل تابستان مدرسه فوتبال شهید ابراهیم هادی شهر قم با حضور محمد انصاری و محسن ربیع خواه در سالن همایش های غدیر برگزار شد.
مدرسه فوتبال شهید هادی قم

به گزارش خبرنگار بلاغ، آیین اختتامیه فصل تابستان مدرسه فوتبال شهید ابراهیم هادی با حضور محمد انصاری (بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس) و محسن ربیع خواه (بازیکن سابق تیم پرسپولیس) در سالن همایش های غدیر برگزار شد.

محمد انصاری در این مراسم با اشاره به مدرسه فوتبال شهید هادی اظهار کرد: در فصل تابستانه این مدرسه فوتبال تلاش های وصف ناشدنی از سوی مربی ها و همچنین مدیر مجموعه حجت الاسلام و المسلمین پورمتقی صورت گرفت که شایسته تقدیر می باشد.

این بازیکن ملی پوش تیم فوتبال بیان کرد: باید توجه داشت در کنار پیشرفت ها به نقاط ضعف نیز باید پرداخت و از آن غافل نشد، سعی داریم در فصل های بعد علاوه بر طی کردن پله های پیشرفت، نقاط ضعف مجموعه را نیز جبران نمائیم.

وی در ادامه بر ضرورت توسعه مدارس فوتبال در کشور با تکیه بر شاخصه های اخلاقی اشاره کرد و افزود: در فصل گذشته با تجربه های خوبی که از تلاش های مربیان مدرسه فوتبال شهید هادی در شهر قم کسب شده است در آینده نزدیک به یاری خداوند شاهد بازگشایی این نوع مدارس فوتبال در استان های اصفهان و زنجان نیز خواهیم بود.

گفتنی است در ادامه این مراسم علاوه بر تقدیر از محمد انصاری و محسن  ربیع خواه و همچنین مربیان مدرسه فوتبال در خصوص برنامه ریزی جهت ثبت نام و برگزاری فصل پائیز ، نکاتی بیان گردید.

دیدگاه‌ها

معصومه جعفری 13:47 - 1402/06/28

عالی همه چی تمام
ان شاالله اول خدا بعد دعای شهید آقای ابراهیم هادی شمارو در این مسیر کمکتون کنه

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.