دبیر کمیته اجتماعی قرارگاه 19دی اظهار داشت:

حل مسائل اجتماعی استان قم با ظرفیت های گسترده دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار:
دبیر کمیته اجتماعی قرارگاه 19دی بیان کرد: در سال گذشته نزدیک به 10هزار نفر روز تبلیغی در مدارس استان قم فعالیت های تبلیغی صورت گرفته است و در سال جاری نیز این فعالیت ها برقرار می باشد.
فعالیت 10 هزار نفر روز تبلیغی در مدارس استام قم در سال 1401

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری دبیر کمیته اجتماعی قرارگاه 19دی در نشست فصلی این کمیته به ارائه فعالیت های صورت گرفته پرداخت و اظهار داشت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی به صورت مستمر، برنامه «خانه مهر» را با همکاری سپاه پاسداران و همچنین دیگر فعالیت های خود را با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در بحث مبلغان محله محور در موضوعاتی چون مقابله با آسیب های اجتماعی، بحث های ایجابی و فرهنگی محلات، مدارس و ... پیش برده و کماکان در حال پیگیری می باشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های تبلیغی صورت گرفته در مدارس استان قم افزود: در سال گذشته نزدیک به 10هزار نفر روز تبلیغی در مدارس استان قم فعالیت های تبلیغی صورت گرفته است و در سال جاری نیز این فعالیت ها برقرار و در جهت گستردگی این گونه فعالیت ها، خوابگاه های دانشجویی که بیش از 3هزار نفر را اسکان می دهند نیز تحت پوشش برنامه های فرهنگی و تبلیغی قرار خواهد گرفت.

دبیر کمیته اجتماعی قرارگاه 19دی به ارائه سه طرح پیشنهادی در جهت اعتلای فعالیت های این کمیته پرداخت و ابراز کرد: اولین طرح پیشنهادی موضوع «تریبون های آزاد اندیشی » به شیوه نمایش گفتمانی با محوریت جوانان است و حالت پرسش و پاسخ با مشکلات کنترل جلسه و طرح مسائل حاشیه ای را ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین شریعتمداری گفت: زمینه توسعه فعالیت های کلینیک آمین از طریق همکاری با سپاه، شهرداری و نیروی انتظامی فراهم بوده و با توجه به تغییرات صورت گرفته در پروتکل های این کلینیک، آماده همکاری هر چه بیشتر می باشد.

وی در سومین و آخرین طرح پیشنهادی خود به موضوع مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در بحث افزایش مشارکت مردمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می گردد باید از اکنون برای آمادگی ذهنی عموم افراد جامعه تلاش های بسیاری صورت گیرد، برگزاری نمایشگاه های کارآمدی نظام و استفاده از اساتید مجرب در عرصه ولایت فقیه از جمله اقداماتی است که می توان به آن اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.