رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی خبر داد؛

نشست و کارگاه های آموزشی جایگاه ولایت فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید

تاریخ انتشار:
رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی خبر داد: به همت مرکز آموزش های کاربردی، نشست و کارگاه های آموزشی جایگاه ولایت فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید.
نشست و کارگاه های آموزشی جایگاه ولایت فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری نشست و کارگاه های آموزشی جایگاه ولایت فقیه در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

علیزاده موسوی گفت: نظر به اهمیت جایگاه مجلس خبرگان در منویات مقام معظم رهبری که به تعبیر ایشان «پایه­ اسلامی جامعه و نظام » می باشد و همچنین انتخابات پیش رو، به دستور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی جناب حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد و با نظارت مستقیم قطب نظام سیاسی ، به همت مرکز آموزش های کاربردی و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق،  کارگاه ها و نشست های علمی جایگاه ولایت فقیه در نظام سیاسی اسلام در استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: با توجه به انتخابات سال جاری و اهمیت شرکت حداکثری مردم، یکی از مهم ترین اقدامات ممکن در این راستا بصیرت افزایی و آگاه سازی طلاب و اقشار فرهیخته به عنوان واسطین فرهنگی می باشد. این مهم همواره از وظایف و رسالت های اصلی این مرکز بوده است. به همین منظور، نشست های علمی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان برنامه ریزی و در طول یک هفته در نیمه دوم آبان ماه سال جاری اجرا شد.  

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: درتاریخ 27 آبان ماه 1402 سه جلسه نشست علمی ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه، اساتید حوزه و طلاب و فعالان فرهنگی شهرستان زابل و در تاریخ ۲۸و۲۹ آبان ماه چهار جلسه نشست علمی ویژه اساتید، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های زاهدان و همچنین اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه این شهر و طلاب و مبلغان خواهر دانشگاه فرهنگیان و در تاریخ 30 آبان ماه دو جلسه نشست علمی ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ولایت و اساتید و حوزه‌های علمیه ایرانشهر برگزار گردید. همچنین در تاریخ ۱ آذر ماه یک جلسه نشست علمی ویژه ۴۰۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه طلاب و فضلای خواهر و برادر و فرهنگیان شهرستان دلگان برگزار گردید.

سید محمد علیزاده موسوی بیان کرد : گفتنی است علاوه بر تبیین موضوع ولایت فقیه توسط حجت الاسلام والمسلمین استاد دکتر نجف لک زایی در جلسات حوزه و دانشگاه در شهرستان های مختلف استان، جلسات آموزشی ویژه فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران منطقه توسط استاد لک زایی برگزار گردید و در مجموع در طول یک هفته بیش از ۱۲ جلسه برگزار شد.

نشست و دوره های آموزشی جایگاه ولایت فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.