در طی مراسمی صورت گرفت؛

تکریم و معارفه رئیس دفتر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار:
طی مراسمی آیین تکریم و معارفه رئیس دفتر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن شهید سلیمانی صورت گرفت.
تکریم و معارفه رئیس دفتر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، طی مراسمی آیین تکریم و معارفه  رئیس دفتر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن شهید سلیمانی صورت گرفت.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از زحمات فراوان حجت الاسلام حامد براتی تشکر و در حکمی حجت الاسلام محمد مهدی ابوالقاسمی  را به سمت سرپرست دفتر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خدمات صادقانه و پیوسته حجت الاسلام براتی رئیس دفتر پیشین معاونت فرهنگی و تبلیغی، در مدیریت توسعه سرمایه انسانی معاونت را شایسته تقدیر دانست و از خدواند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون مسئلت نمود.

متن حکم انتصاب  حجت الاسلام محمد مهدی ابوالقاسمی به سمت سرپرست دفتر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بدین شرح است؛ 

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدمهدی ابوالقاسمی «زید عزه»

سلام علیکم
با احترام و آرزوی توفیق روزافزون، نظر به دانش، تعهد و تجربه های ارزشمندتان، جنابعالی به سمت «سرپرست دفتر معاونت و روابط عمومی» منصوب می شوید.
ارتباط موثر با مجموعه های دفتر تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی و تبلیغی و نهادهای همسو، اطلاع رسانی مناسب از فعالیت ها و برنامه ها، برگزاری جلسات، تهیه صورت جلسات و ابلاغ و پیگیری مصوبات، از اهم وظایف جنابعالی است.
امیدوارم با عنایت خداوند بزرگ و حضرات معصومین علیهم السلام  موفق و موید باشید. از زحمات برادر برزگوار جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای براتی که با دانش و تعهد، مدیریت مؤثری داشته و منشأ فعالیت های ارزشمندی بودند، سپاسگزاری می کنم.
سعید روستاآزاد
معاون فرهنگی و تبلیغی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.