گزارش سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان کردستان

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با سفر به استان کردستان از فعالیت های تبلیغی طلاب بازدید و در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده محترم ولی فقیه در استان در جلسات فرهنگی و تبلیغی از جمله شورای تبلیغ این استان شرکت نمود.
گزارش سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان کردستان

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همراهی محمد علی سلیمانی رئیس مرکز آموزش‌های کاربردی با سفر به استان کردستان از فعالیت های تبلیغی طلاب بازدید و در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده محترم ولی فقیه در استان در جلسات فرهنگی و تبلیغی از جمله شورای تبلیغ این استان شرکت نمود.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در ابتدای سفر خود به استان کردستان با ورود به شهرستان قروه با حجت الاسلام و المسلمین رستمی امام جمعه، فعالان فرهنگی و مبلغات دیدار و در موضوع هم افزایی و راهکارهای موثر در امر تبلیغ و همچنین بررسی مشکلات تبلیغی حوزه های علمیه خواهران این شهرستان گفتگو کرد.

گفتنی است دومین برنامه معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دیدار با حجت الاسلام و المسلمین خورشیدی امام جمعه شهرستان بیجار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر حوزه های علمیه برادران و خواهران این شهرستان بود.

لازم به ذکر است دیدار با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده محترم ولی فقیه در استان و گفتگو در خصوص بیان ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در راستای بهره مندی مبلغان در عرصه تبلیغ و بررسی ویژگی های تبلیغ در مناطق مشترک، برنامه پایانی سفر حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد به استان کردستان بود.

گزارش سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان کردستان

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.