رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی خبر داد؛

برگزاری اردوی آموزشی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور کرمانشاه در شهر قم

تاریخ انتشار:
علیزاده موسوی گفت: به همت مرکز آموزش های کاربردی و با همکاری دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه اردوی آموزشی زیارتی اعضای هیئت علمی این دانشگاه در شهر مقدس قم برگزار گردید.
برگزاری اردوی آموزشی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور کرمانشاه در شهر قم

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری اردوی آموزشی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور کرمانشاه در شهر قم خبر داد.

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم مرکز آموزش های کاربردی تعامل ،همفکری و تبادل نظر با اقشار فرهیخته دانشگاهی به ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها جهت به روز آوری اطلاعات دینی و فرهنگی آنها در راستای اثر بخشی هر چه بیشتر در فضای دانشگاهی در کشور می باشد در این راستا این اداره با همکاری نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه اقدام به برنامه ریزی و طراحی این اردو نمود. 

وی در ادامه افزود: این اردوی دو روزه با هدف مهارت افزایی و بالا بردن سطح معرفتی اساتید در موضوعات مختلف علمی بصیرتی و همچنین فعالیت های فرهنگی دینی و اجتماعی در شهر مقدس قم برگزار گردید. مدعوین این اردو که ۳۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه بودند در طی این چند روز از زیارت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و همچین مسجد مقدس جمکران بهره بردند.

علیزاده موسوی گفت: از موضوعات مطرح شده در این اردوی آموزشی می توان به «مقامات و فضایل حضرت زهرا سلام الله علیها»، «روش احتجاج با قرآن»، «نقد ملی گرایی در مقابل مذهب» و «پاسخ به شبهات وهابیت» اشاره نمود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.