رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی خبر داد؛

برگزاری دومین اردوی آموزشی نقد فرق و جریانات انحرافی ویژه روحانیون نیروی انتظامی

تاریخ انتشار:
علیزاده موسوی گفت: به همت مرکز آموزش های کاربردی با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، دومین اردوی آموزشی نقد فرق و جریانات انحرافی ویژه روحانیون نیروی انتظامی در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج علیه السلام در نیمه نخست آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید.
برگزاری دومین اردوی آموزشی نقد فرق و جریانات انحرافی ویژه روحانیون نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، سیدمحمد علیزاده موسوی رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری دومین اردوی آموزشی نقد فرق و جریانات انحرافی ویژه روحانیون نیروی انتظامی با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در نیمه نخست آذر ماه ۱۴۰۲ در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج علیه السلام خبر داد.

علیزاده موسوی گفت: مرکز آموزش های کاربردی در مسیر ارائه آموزش‌ها و زمینه‌سازی کسب مهارت‌ها به صورت هدفمند، جامع و متناسب با نیازهای روز، این امید را تقویت می‌کند که طلابی فاضل، توانمند و زمان‌آگاه در خدمت مکتب راستین تشیع قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: هجمه‌های اعتقادی و فکری و جریان‌های منحرف دینی و فرقه‌ای که به عنوان ابزارهای نبردی نرم، بنیان‌های بینشی جامعه را در معرض آسیب‌ و تهدید قرار داده است، ‌بر رسالت‌های این مرکز می‌افزاید تا از گنج ارزشمند معارف اهل‌بیت(ع) و سربازان مخلص حوزه‌های این مکتب در راستای مقابله با این تهدید روزافزون بصورت کارآمد بهره بگیرد.

رئیس اداره آموزش استان ها مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: در این راستا ضمن هماهنگی و تعامل با سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی این اردوی سه روزه برای روحانیون نیروی انتظامی فعال در مناطق آسیب پذیر کشور طراحی، برنامه ریزی و اجرا شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.