با ارئه حجت الاسلام والمسلمین انجوی نژاد؛

جلسه توانمند سازی مربیان ومسئولین هیئت های دخترانه برگزار گردید

تاریخ انتشار:
با مشارکت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت اجتماعی سپاه استان قم، جلسه توانمند سازی مربیان ومسئولین هیئت های دخترانه را برگزار شد.
جلسه توانمند سازی مربیان ومسئولین هیئت های دخترانه برگزار گردید

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه توانمند سازی مربیان ومسئولین هیئت های دخترانه با عنوان آموزش مدیریت فرهنگی و اخلاق تشکیلاتی ‌و مخاطب شناسی و نقش انگیزه وشناخت در کار فرهنگی، با مشارکت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت اجتماعی سپاه استان قم در سالن جلسات رضوان برگزار گردید.

سرکار خانم جهانتاب از مبلغین تخصصی عرصه حجاب و عفاف و مسئول برگزاری این جلسه بیان کرد: این نشست با محوریت دختران دهه هشتادی در غالب هیئت وتشکل و تعریف آن ها و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد انجوی نژاد دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس صورت پذیرفت.

وی در ادامه افزود: این دوره ها به صورت مستمر با توجه به موضوع توانمند سازی مربیان در عرصه محتوا ادامه خواهد داشت. در تلاش هستیم که به منظور ساماندهی، توانمند سازی و پویایی هرچه بیشتر، این مربیان به مرحله ای برسند که از پایگاه به مسجد طراز و بعد به محله طراز با محوریت نوجوانان بتوانند با تربیت دختران کنش‌گر مشکلات را به وسیله خودشان حل نمایند.

جلسه توانمند سازی مربیان ومسئولین هیئت های دخترانه برگزار گردید

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.