معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روش و الگوی موفق برای اجرا می باشد

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روش و الگوی موفق می باشیم تا در استان قم اجرا و به دیگر استان های کشور نیز ارائه گردد. مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که با برگزاری جلسات هم اندیشی با صاحب نظران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، این مساله را حل نماید.
امر به معروف و نهی از منکر نیازمند یک روش و الگوی موفق برای اجرا می باشد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در دیدار با رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر، منحصر در مساله حجاب نیست، اظهار داشت: این فریضه الهی و مهم متاسفانه در سال های اخیر در موضوع حجاب منحصر شده است در حالی که یکی از مخاطبان اصلی این فریضه، مسئولان کشور بوده و اینکه در زمینه کم کاری های مسئولین گوشزد شود موضوع مهم در خصوص امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

حجت الاسلام روستا آزاد بیان کرد: اولین قدم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر استخراج نظام مسائل آن است. یکی از از مهمترین نظامات این موضوع، تقویت زمینه های انجام این واجب الهی است، همانگونه که در قرآن کریم در خصوص «نماز» از آن با تعبیر «أقیموا الصّلاة» ذکر شده است در بحث امر به معروف و نهی از منکر نیز باید مقدمات آن فراهم شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه بر ضرورت ایجاد یک الگو و روش موفق در عملیاتی سازی این فریضه الهی تاکید کرد و گفت: برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روش و الگوی موفق می باشیم تا در استان قم اجرا و به دیگر استان های کشور نیز ارائه گردد. مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که با برگزاری جلسات هم اندیشی با صاحب نظران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، این مساله را حل نماید.

وی اظهار داشت: محتوای آموزشی در عرصه مهارت های اقامه امر به معروف و نهی از منکر بسیار کم بوده و می توان این نقیصه را با همکاری مرکز آموزش های کاربردی و اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برطرف کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.