گزارش سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان خراسان شمالی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با سفر به استان خراسان شمالی از فعالیت های تبلیغی طلاب این استان بازدید و با حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان، دیدار و گفتگو کرد.
روستاآزاد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همراهی محمد علی سلیمانی رئیس مرکز آموزش‌های کاربردی با سفر به استان خراسان شمالی از فعالیت های تبلیغی طلاب در این استان بازدید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در ابتدای سفر خود به استان خراسان شمالی با ورود به شهر بجنورد، با حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مدیران ارشد فرهنگی، مدیر کل تبلیغات اسلامی، رئیس کانون مساجد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه، مدیر حوزه های علمیه برادران و تنی چند از فعالان فرهنگی این شهر دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در دیدارهای مذکور، ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی، نیازها و اولویت های تبلیغی در استان خراسان شمالی مورد بحث قرار گرفت. در این جلسه مدیران فرهنگی استان از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در سال های گذشته به همت مرکز آموزش های کاربردی، تشکر و تقدیر نموده و خواهان برگزاری مجدد این دوره و دوره تربیت مربی مهدکودک شدند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار مذکور بر موضوعات «اعزام مبلغان متخصص و نخبه در مناسبت های مختلف»، «برگزاری دوره های دانش افزایی برای مبلغان» و «امکان راه اندازه شعبه صندق دفتر تبلیغات اسلامی» در استان خراسان شمالی تاکید کرد.

گفتنی است دومین برنامه معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در روز اول سفر ایشان به خراسان شمالی، دیدار با حجت السلام و المسلمین بهرامی امام جمعه شهرستان قاضی از بخش های منطقه سملقان و شرکت در جلسه تقدیر از ایثارگران برگزیده این شهرستان بود.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در شب نیمه شعبان، با حضور در جشن با شکوه 2000 نفری در مسجد جامع شهر رضوان مرکز بخش کالپوش به بیان مطالبی در خصوص حضرت حجت(عج) و ویژگی های منتظران آن حضرت و اهمیت انتخابات پیش رو پرداخت.

لازم به ذکر است در دومین روز از سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان خراسان شمالی، وی در جلسه ای با حضور 250 نفره از طلاب برادر و خواهر بخش مرکزی سملقان حضور یافت.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.