يكشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ /۲۹ ربيع الثاني ۱۴۴۳

مسیر

نسخه چاپ
با حضور حجت الاسلام سعید روستا آزاد برگزار شد؛
اولین جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد و نیز استقبال خوب گروه های تبلیغی استان برگزار شد.
روستا آزاد

به گزارش خبرنگار بلاغ, اولین جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان مازندران با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد, رضوی قائم مقام تبلیغات اسلامی استان مازندران و نیز استقبال خوب گروه های تبلیغی استان, در محل سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

این جلسه به منظور تقویت بیشتر شورای هماهنگی گروه های تبلیغی، ایجاد هماهنگی بیشتر گروه های تبلیغی بایکدیگر، شناسایی راه های رفع موانع تبلیغ گروه ها در شهرستان ها  از سوی نهادهای منطقه به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی استان و همچنین شناسایی ظرفیت های گروه های تبلیغی به مدیران استان تشکیل شد.

درابتدای این نشست حجت الاسلام روستا آزاد، ضمن عرض خیر مقدم به حجت الاسلام رضوی قائم مقام تبلیغات اسلامی استان و سرگروه ها و جانشینان گروه های تبلیغی، برگزاری این جلسه را بسیار پر خیر وبرکت وموجب ایجاد تعامل وهمدلی بیشتر گروه ها بایکدیگر و نیز با مسئولین منطقه و رفع موانع تبلیغ در عرصه تبلیغ گروهی دانست و ابراز امیدواری کرد این جلسات در طول سال چه در قم یا در استان مازندران برگزار گردد.

سپس هریک از گروهای تبلیغی استان ضمن معرفی گروه و حوزه فعالیت خود به بیان نقطه نظرات در رابطه با موانع موجود در تبلیغ ،انتقادات و پیشنهادت خود پرداختند.

پس از آن حجت الاسلام والمسلمین رضوی قائم مقام تبلیغات اسلامی به تفصیل در مورد اهمیت، ضرورت تبلیغ گروهی و همدلی وهماهنگی بیشتر گروه ها و آسیب های موجود در بخش های مختلف استان مازندران پرداخت.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولین استان با تمام توان از فعالیت گروه های تبلیغی حمایت خواهند کرد وبرای رفع موانع موجود تلاش خواهند نمود.

رضوی همچنین انگیزه بالای اعضای گروه تبلیغی را یک عنصر ارزشمند دانست وموضوع آموزش و ارتقاء سطح علمی اعضای گروه های تبلیغی را به منظور مواجهه مناسب با مخاطبان ورفع آسیب های اجتماعی بسیار ضروری برشمرد.

در پایان این جلسه رئیس اداره گروه های تبلیغی حجت الاسلام یحیی کمال نیز، به ظرفیت های موجود در دفتر تبلیغات اسلامی جهت تعامل بیشتر با سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد.

وی همچنین خودجوش بودن، انسجام و هماهنگی، برنامه محوری براساس فرایند نیاز سنجی منطقه، هم افزایی، برگزاری آموزش های لازم برای اعضای گروه، استقلال گروه ها در تصمیم گیری و مدیریت و اجرای طرح های تبلیغی را از ویژگی های گروه های تبلیغی ثبت شده در دفتر تبلیغات اسلامی دانست.

ارتباط در ایتا