دکتر ابراهیم فیاض - حسین بستان (نجفی)

آسیب شناسی تبلیغ دینی در تلویزیون

تاریخ انتشار:
امروزه پیشرفت وسایل ارتباط جمعی به عنوان یک نهاد اجتماعی نوپدید، به شکل گیری افق های تازه و در عین حال، تهدید بی سابقه در برابر دین منجر شده است...

منبع: دوفصلنامه علمی- تخصصی اسلام و علوم اجتماعی سال دوم ش4، 1389

پیوست حجم
آسیب شناسی تبلیغ دینی در تلویزیون 220.39 کیلوبایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.