رئیس دفتر تبلیغات اسلامی؛

تبلیغ دین در فضای مجازی اثرگذار است

تاریخ انتشار:
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با تاکید بر اثرگذار بودن تبلیغ در فضای مجازی گفت: تبلیغ دین در فضای مجازی باید براساس طرح های وسیع و اثرگذار باشد تا بتواند مخاطب را جذب کند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر واعظی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه ارائه گزارش فعالیت های اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت فضای مجازی در تاثیر بر جوامع و ملت ها گفت: بسیاری از اتفاقات موجود در جهان از طریق فضای مجازی و رسانه ای شکل می گیرد که این نشان دهنده ظرفیت وسیع فضای مجازی و رسانه ای در جهان است که توجه بسیار می طلبد.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص تبلیغ دین در فضای مجازی افزود: تبلیغ دین در فضای مجازی باید براساس طرح های وسیع و اثرگذار باشد تا بتواند مخاطب را جذب کند.
وی با تاکید بر اهمیت ترویج اخلاق اسلامی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: بحث اخلاق در برخی جوامع رو به انحطاط است که عمده این انحطاط توسط فضای مجازی و رسانه ای انجام می شود و این وظیفه ما را برای مقابله با این انحرافات جهت تعالی و رشد اخلاق در جامعه دو چندان می کند.
حجت الاسلام و المسلمین واعظی گفت: نباید در کار کردن و خدمت جهت ترویج و تبلیغ دین اشباع شویم بلکه پیشرفت ها باید باعث اشتیاق بیشتر برای انجام این مهم شود تا با توسعه موفقیت ها و جبران ضعف ها فضای دینی و اخلاقی را در ارتباطات نوین قوت بخشیم.
در این جلسه اباذر جعفری،مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین با ارائه گزارشی از فعالیتهای بخش های این اداره کل گفت: اداره کل تبلیغ نوین در راستای اهداف دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی و رسانه نزدیک به 1200 مبلغ را در بخشهای مختلف تبلیغ مجازی و تبلیغ مکتوب و تبلیغ رسانه ای ساماندهی و جذب کرده است.
وی افزود: 150 گروه تبلیغ نوین در دفتر تبلیغات ثبت شده اند که به 120 گروه مجوز فعالیت صادر گردیده است.
جعفری با اشاره به طرح های رسیده از سوی گروه های تبلیغ نوین اظهار کرد: حمایت از ایده پردازی و طرح های خلاقانه گروههای تبلیغی از فعالیت های یکساله این اداره کل است که در این مدت 76 طرح ، پس از بررسی مورد حمایت مالی و معنوی قرار گرفته است.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.