غلامحسین اعرابی

عوامل شایستگی در تبلیغ

تاریخ انتشار:
در تبلیغات اسلامی سه محور مهم وجود دارد که عبارتند از مبلّغ؛ مخاطب و معارف تبلیغی، در هر یک از این امور شرایط خاصی برای توفیق در ابلاغ ضروری است و بی توجهی به این مقدمات و ...

منبع: پیام حوزه، شماره 32

پیوست حجم
عوامل شایستگی در تبلیغ 959.62 کیلوبایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.