غلامحسین اعرابی عوامل شایستگی در تبلیغ تاریخ انتشار: 00:56 - 1395/03/24 در تبلیغات اسلامی سه محور مهم وجود دارد که عبارتند از مبلّغ؛ مخاطب و معارف تبلیغی، در هر یک از این امور شرایط خاصی برای توفیق در ابلاغ ضروری است و بی توجهی به این مقدمات و ... منبع: پیام حوزه، شماره 32 پیوست حجم عوامل شایستگی در تبلیغ 959.62 کیلوبایت دانش نامه مقالات تبلیغ تبلیغ اصول و مبانی تبلیغ آداب تبليغ آداب تبلیغ اخلاق مبلغان افزودن دیدگاه جدید نام شما دیدگاه درباره قالب های متنی متن ساده تگهای HTML مجاز نیستند. خطوط و پاراگرافها بطور خودکار اعمال میشوند. آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند. Leave this field blank
افزودن دیدگاه جدید