فاطمه انصاری

بررسی جایگاه کنونی پژوهش در عرصه تبلیغ

تاریخ انتشار:
دین مبین اسلام برای بقای خود، نیازمند اصل مهمی به نام «تبلیغ» است. که بعد از رسول خاتم(ص) این وظیفه بر دوش امامان معصوم(ع) نهاده شد و در زمان غیبت کبری علمای اسلام به عنوان مبلغان این مکتب آسمانی وارد عرصه تبلیغ...

منبع: سفیر، شماره 8

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.