عبدالله عمیدی

نقش رسانه ای بسیج در مقابله با دستکاری در افکار عمومی

تاریخ انتشار:
این نوشتار ابتدا ذیل واژه مقدمه به دلایل موضوعیت خود می پردازد سپس در خصوص افکار عمومی به چگونگی شکل گیری و دستکاری در آن پرداخته. مخاطب و مفهوم آن را شرح می دهد و به بررسی

منبع: فصلنامه مطالعات بسیج ، سال دهم، شماره 37

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.