ورود بازی های رایانه ای به عرصه هنر و رسانه

تاریخ انتشار:
❖ دریافت فیلم

اصلی ترین دلیل ورود بازی ها به عرصه رسانه و هنر این بود که بازی ها ، در ابتدا دارای ظرفیت های هنری فوق العاده ای نداشتند ، اغلب ان ها مدیوم های ساده ای بودند که برای سرگرمی کودکان و نوجوانان به کار می رفتند ولی کم کم با رشد سخت افزاری بازی ها ، یک ظرفیتی بوجود امد که بازی ها به سمتی بروند که آن ظرفیت های اصلی خودشان رو به نمایش بگذارند و بعد از یک مدتی پژوهشگاران متعددی در آن ورود کردند و بعد از آن به مرور زمان...

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.