به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ صورت گرفت؛

بازدید معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد ضمن بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب به بررسی فعالیت های گروه های تبلیغی حاضر در منطقه و پیگیری نیاز های آنان پرداخت.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سفری به استان کرمانشاه به همراه هیاتی از مناطق زلزله زده این استان بازدید کردند.

ایشان ضمن بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب به بررسی فعالیت های گروه های تبلیغی حاضر در منطقه و پیگیری نیاز های آنان پرداخت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه این سفر با امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب دیدار کردند. در این جلسه مباحثی همچون ساماندهی طلاب و نیازهای آنان، ضرورت حضور طلاب و تأثیر حضور آنان در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه حجت الاسلام روستا آزاد ضمن تاکید بر حضور هر چه پر رنگ طلاب در این منطقه افزود: باید گروه های تبلیغی بیشتری بصورت منظم و ساماندهی شده وارد منطقه شوند و به مردم مناطق آسیب دیده کمک کنند و معاونت فرهنگی و تبلیغی ساماندهی این گروه ها را بعهده خواهد گرفت.

همچنین معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور در قرارگاه امام رضایی ها واقع در منطقه سرپل ذهاب، از روند کار و و امور مبلغان اعزامی بازدید کردند.

گفتنی است در این سفر حجت الاسلام کرفی رییس اداره گروه های تبلیغی و حجت الاسلام حقیقت معاون آموزش مرکز آموزش های کاربردی، جهت پیگیری امور نیز حضور دارند.

گزارش تصویری

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.