رئیس انجمن ارتباطات وتبلیغ حوزه:

باید با بهره مندی از فضای مجازی اسلام را معرفی کرد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی گفت: اگر غول استکبار که برنامه ریزی برای مقابله با جمهوری اسلامی دارد و منطقه را ناامن کرده به موفقیت نمی رسد به دلیل نفس های پاک مراجع تقلید و علما و مدیریت رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی

به گزارش بلاغ به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت علامه طباطبایی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: علامه طباطبایی شاگردان زیادی را تربیت کردند و سبب افتخار حوزه های علمیه هستند که باید آثار ماندگار این عالم دینی برای استفاده جامعه ترویج شود.
وی بیان داشت: خداوند برای علمای دین منصب تبلیغ و ارشاد و هدایت معنوی جوامع بشری را قائل است و علمای شیعه به خوبی به این وظیفه خود عمل کرده و توانستند با تکلیف مداری در هرعرصه وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه گفت: طلاب و روحانیون امروز با قشرهای مختلف جامعه اعم از کشاورز و کارمند سرو کار دارند که بحث مخاطب شناسی در راس امور در فضای تبلیغی است، بدون شناخت مناسب از مخاطب انجام فعالیت های تبلیغی موثر واقع نمی شود .
حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی ابراز داشت: باید با بهره مندی از فضای مجازی و مطبوعات و صداوسیما اسلام را معرفی کرده و این اقدام از هزاران توپ و تانک موثرتر است، اگر غول استکبار که برنامه ریزی برای مقابله با جمهوری اسلامی دارد و منطقه را ناامن کرده به موفقیت نمی رسد به دلیل نفس های پاک مراجع تقلید و علما و مدیریت رهبر معظم انقلاب است.
وی با اشاره به لزوم تبلیغ علوم دینی و اهمیت آن افزود: از پیشویان دینی به ما رسیده است که اگر سخنران از خودسازی کافی برخوردار نباشد سخنان وی موثر واقع نمی شود.
رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه با بیان اینکه بدون شناخت نمی توان در زمینه تبلیغ فعالیت کرد، بیان داشت: اگر بخواهیم پا جای علامه طباطبایی و شهید مطهری و تاثیرگذاران در تاریخ بگذاریم باید زمان را شناسایی کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی خاطر نشان کرد: اگر علامه طباطبایی تفسیر المیزان را به رشته تحریر در می آورد و کتاب شیعه در اسلام را می نویسد به دلیل زمان شناسی دقیق بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.