به همت اداره اطلاع رسانی و تبلیغ رسانه ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای برگزار شد

تاریخ انتشار:
چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد، حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی، دکتر علیرضا پویا و دکتر اباذر جعفری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی مدیر شبکه جهانی ولایت، دکتر علیرضا پویا رییس دانشکده دین و رسانه صدا و سیما و دکتر اباذر جعفری مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دوشنبه 21 اسفند در سالن همایش های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام روستا آزاد ضمن تقدیر و تشکر از حضور مبلغان رسانه ای به بیان اهمیت تبلیغ رسانه ای و ملزومات تبلیغ در فضای رسانه پرداخت.

دکتر اباذر جعفری در بخش دیگری از این نشست آماری از فعالیت گروه های تبلیغی رسانه ای ارائه داد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام رفعتی با مهم دانستن تبلیغ رسانه ای و اشاره به این که حوزه علمیه باید فضای تبلیغ رسانه ای را به رسمیت بشناسد به ارائه مباحثی پیرامون ضرورت تبلیغ در فضای رسانه پرداخت.

دکتر پویا با اشاره به سطح بندی ارتباطات، رهنمودهای حوزه علمیه را مانند چتری بر سر سایر نهادها دانست و به بیان ملزومات حضور یک طلبه در فضای رسانه پرداخت.

در انتهای این نشست از اساتید، گروه ها و اعضای برتر تبلیغ رسانه ای تقدیر به عمل آمد.

گزارش تصویری

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.