معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

دفتر تبلیغات اسلامی تمام قد در کنار مردم سیل زده ی استان لرستان آماده یاری رسانی است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام روستا آزاد در سفر به استان لرستان با مسئولان حوزوی استان جهت هماهنگی برای اعزام مبلغان به استان لرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سفر به استان لرستان با حجت الاسلام سعید مهدوی امین مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، حجت الاسلام علی میناپور رئیس مرکز مدیریت لرستان و حجت الاسلام محمد ولی پور معاون تبلیغ حوزه لرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام روستا آزاد ضمن ابراز تأسف و هم دردی با مردم لرستان به خاطر وقوع سیل اخیر گفت: دفتر تبلیغات اسلامی با تمام قوا آماده ی کمک رسانی به مردم سیل زده ی استان لرستان می باشد. در این زمینه ساماندهی و نظم بخشی به امور اعزام مبلغ به مناطق سیل زده ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که استان لرستان به اعزام مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی نیاز داشت درخواست خود را ارائه کند تا دفتر تبلیغات اسلامی امر اعزام را به انجام برساند. البته برای انسجام بیشتر این کار لازم است نماینده ای در استان و نماینده ای از دفتر تبلیغات اسلامی جهت مدیریت اعزام مبلغ تعیین شوند که کارها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود و هیچ گونه موازی کاری یا تأخیری رخ ندهد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اقتضائات فرهنگی استان لرستان ابراز کرد: با توجه به وجود فرهنگ های متفاوت مناطق مختلف کشورمان، لازم است مبلغانی که برای کمک به مناطق سیل زده ی استان لرستان اعزام می شوند، قبل از اعزام نسبت به اقتضائات فرهنگی منطقه توجیه شوند که مشکلی در آینده رخ ندهد.

حجت الاسلام روستا آزاد ادامه داد: در کنار اعزام های آتی برای مناطق سیل زده، با توجه به نزدیکی ایام با سعادت ولادت امام عصر (عج) لازم است برنامه ریزی منسجمی جهت اعزام گروه های ویژه جهت تبلیغ در ایام نیمه شعبان صورت گیرد. همچنین با توجه به آلام وارد شده بر مردم، لازم است جهت اعزام مشاوران و متخصصان پاسخ به شبهات برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

وی در پایان تأکید کرد: باید برنامه ریزی کامل و دقیقی توسط شورای هماهنگی مراکز عالی حوزوی در استان لرستان، جهت پشتیبانی هر چه بهتر از طلاب و مبلغان اعزامی به منطقه صورت گیرد که از حداکثر ظرفیت مبلغان استفاده شود.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.