برگزار می شود؛

افتتاحیه اولین دوره آموزشی تبلیغ بالینی

تاریخ انتشار:
اصطلاح تبلیغ بالینی از جمله عناوین جدید در حوزه تبلیغ دین است که به معنای بر بالین بیمار حاضر شدن، عیادت و دلجویی از وی با رویکرد توجه به معارف دینی است و در تحقق سلامت جسمی و معنوی  بیمار بسیار موثر می باشد.

 

به گزارش خبرنگار بلاغ، افتتاحیه اولین دوره آموزشی تبلیغ بالینی به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری موسسه سلامت معنوی شفا برگزار می نماید.

یکی از عرصه های نوین تبلیغی در حوزه های علمیه و در دنیای امروز، عرصه تبلیغ بالینی است. این سبک نوین تبلیغی در راستای تأسی به سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت (ع) است که به طور خاص در مراکز درمانی و بیمارستان ها اجرا می گردد.
اصطلاح تبلیغ بالینی از جمله عناوین جدید در حوزه تبلیغ دین است که به معنای بر بالین بیمار حاضر شدن، عیادت و دلجویی از وی با رویکرد توجه به معارف دینی است و در تحقق سلامت جسمی و معنوی  بیمار بسیار موثر می باشد. ارائه خدمات معنوی و فرهنگی توسط مبلغ بالینی، اختصاص به بیمار نداشته و شامل همراهان بیمار و کارکنان مراکز درمانی نیز می باشد.
و اکنون چندی است که به همت کارشناسان و متخصصان، موسسه سلامت معنوی شفا با این دغدغه تاسیس گردیده که علاوه بر تبلیغ در مراکز درمانی، به پژوهش در این زمینه و به آموزش تخصصی تبلیغ بالینی به طلاب و روحانیون علاقمند و دارای شرایط بپردازد.

سخنرانان:

  • حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد (معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم)
  • حجت الاسلام و المسلمین ربانی (رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه)

زمان:

پنج شنبه 7 آذر 1398

مکان:

مرکز آموزش های کاربردی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.