مدیر کل تبلیغ عمومی:

باید به سمت جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی برویم

تاریخ انتشار:
مدیر کل تبلیغ عمومی: در راستای تبلیغ دین و تعمیق باورهای دینی مردم، نهاد انقلابی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تمام تلاش خود را جهت برداشتن باری از دوش مبلغان و تسهیل امور آن ها به کار می بندد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال، مدیر کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در نشست کمیته هدایت تبلیغی استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل سازمان تبلیغات استان گیلان و مبلغان حاضر در این جلسه گفت: شما افسران خط مقدم تهاجم فرهنگی، مقابله با دسیسه دشمن، تعمیق باورهای دینی و هدایت مردم در مسیر اسلام و انقلاب هستید. امیدوارم این جلسه نتیجه و ثمرات ارزشمندی در راستای بهبود امر تبلیغ دین برای شما و سایر مبلغان استان گیلان داشته باشد.

وی ضمن تبریک دهه بصیرت افزود: هم مردم و هم مسئولان نیازمند به بصیرت افزایی هستند. البته مردم در این 4 دهه که از انقلاب اسلامی گذشته است، در بزنگاه های مختلف، نشان داده اند که صاحب بصیرت هستند. مسئولان نیز باید پا به پای مردم بصیرت خود را بالا برده و انقلابی رفتار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کمال فلسفه کمیته هدایت تبلیغی را بهبود روند تبلیغ خواند و عنوان داشت: یکی از مهم ترین اهداف ما از تشکیل چنین جلساتی، شناسایی و رصد مشکلات مبلغان در استان ها و ارائه کمک برای حل آنهاست. گاهی ممکن است از سوی نهادی یا حتی خود دفتر تبلیغات اسلامی، مسائلی بر سر راه مبلغان قرار گرفته باشد، که در این جلسات این مسائل مطرح و حل خواهد شد، حتی اگر آئین نامه های تبلیغی ما باید اصلاح شود، در این جلسات می توانیم در راستای حل مشکلات مبلغان، دست به اصلاح آئین نامه ها بزنیم. تمام تلاش ما در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، تسهیل امر تبلیغ برای مبلغان و رفع موانع پیش روی آنهاست.

مدیرکل تبلیغ عمومی خاطرنشان کرد: تا کنون از سوی نهادهای گوناگون فرهنگی و تبلیغی در کشور، فعالیت های زیادی صورت گرفته است؛ اما این فعالیت ها اثری که باید در جامعه می گذاشت را نداشته است؛ دلیل این مسأله این است که تاکنون کار نهادی و سازمانی جدی صورت نگرفته است. ابتدا باید آسیب ها را شناسایی کنیم، سپس با هم افزایی و کار جدی آن ها را حل کنیم. این ها نیازمند به هم فکری است و این جلسات همین هدف را دنبال می کنند.

وی آسیب های اجتماعی را معضلی برای جامعه اسلامی خواند و ادامه داد: با توجه به تهاجمات فرهنگی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب، لازم است تلاش مان را در جهت تعمیق باورهای دینی مردم افزایش دهیم. باید به سمت جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی برویم. این فلسفه تشکیل کمیته هدایت تبلیغی است. در این راستا نهاد انقلابی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، تمام تلاش خود را جهت برداشتن باری از دوش مبلغان و تسهیل امور آن ها به کار می بندد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.