معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

هر کس به سهم خود وظیفه دارد یاد امام و شکوهمندی انقلاب را در یادها نگه دارد

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی: هر کسی در هر جایی که هست و هر سهمی که دارد باید به اندازه خودش تلاش بکند که یاد امام و انقلاب و شکوهمندی انقلاب از یادها نرود.
روستا آزاد (جدید)

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست کمیته معین ستاد مهدویت با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مسئولان نهادها حوزوی در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: ایام الله دهه فجر را تبریک عرض میکنم. یاد حضرت امام (ره)، شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم را گرامی می داریم و از خدا مسألت داریم در قیامت از دوست داران و همراهان امام(ره) باشیم.

وی افزود: یکی از موضوعات قابل توجه و بحث در این جلسه، موضوع مهدویت در اربعین است. ما مشکلاتی را در عراق داریم و بعضا منجر به گله مندی ها و تنش هایی می شود. در این جلسه که اکثر ارگان های متولی در برگزاری اربعین حضور دارند می توانیم به نتایج واحد و قابل اجرایی برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با اشاره به خطبه اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خطبه اخیر در تفسیر «ذکّرهم بأیام الله» گفتند این را دو جور می شود تفسیر کرد. بعضی می گویند به وسیله ایام خدا به مردم تذکر بده، بعضی هم می گویند ایام الله را به یاد مردم بیاور؛ در هر دو صورت مقصود ما برآورده است.

وی مخاطب این تذکر را هم خود و هم دیگران دانست و افزود: واقعش این است که باید هم به خودمان تذکر بدهیم که این ایام، ایام الهی است هم به دیگران، و همچنین یاد و نام این روز الهی و انقلاب اسلامی را همیشه برای خود و دیگران زنده نگه داریم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اهمیت ویژه دهه فجر اظهار داشت: نکته ای که مقام معظم رهبری بارها فرمودند این است که دشمنان می خواهند نام امام از میان برود، اما دهه فجر نمی گذارد، دشمنان می خواهند مردم انقلاب را فراموش کنند، اما دهه فجر نمی گذارد. هر کسی در هر جایی که هست و هر سهمی که دارد باید به اندازه خودش تلاش بکند که یاد امام و انقلاب و شکوهمندی انقلاب اسلامی از یادها نرود.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد اتفاقاتی که در برخی محافل کشور رخ میدهد را تأسف بار خواند و گفت: در گذشته شنیده بودم که در برخی محافل نسبت به تطهیر خاندان منحوس پهلوی فعالیت هایی می شود. متأسفانه نقل هایی هم می شود که این اتفاق در برخی مکان ها  نیز می افتد. بخشی از این اتفاق ها قطعا حاکی از کم کاری ماست. باید در تبیین خرابکاری های خاندان منحوس پهلوی و نمایش چهره واقعی آن ها تلاش کنیم و در کنار آن به تبیین افکار و آرمان های امام و شکوهمندی انقلاب اسلامی بپردازیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.