مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز:

استان البرز ترمینال انتقال فرهنگ به تمام کشور است

تاریخ انتشار:
مدیرکل سازمان تبلیغات استان البرز: به علت این که مهاجران به این استان، به صورت دائمی با استان های خود در ارتباط هستند، نشر و تبادل فرهنگی در این استان جریان ویژه ای دارد. این اتفاق یک ترمینال بزرگ انتقال فرهنگی را ایجاد کرده است.
مهدی ولایی

به گزارش خبرنگار بلاغ در نشست کمیته هدایت تبلیغی استان البرز که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی مدیرکل سازمان تبلیغات البرز ضمن تشکر از معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و همکاران ایشان گفت: اولویت و جایگاه استان البرز برهمه مشخص است. مجموعه آسیب های موجود در این استان، نیاز وافر استان به مبلغ را نشان می دهد. از طرف دیگر با توجه به تأثیر گذاری استان در محیط کشور این نیاز دو چندان می شود.

وی البرز را ترمینال انتقال فرهنگ خواند و عنوان کرد: به علت این که مهاجران به این استان، به صورت دائمی با استان های خود در ارتباط هستند، نشر و تبادل فرهنگی در این استان جریان ویژه ای دارد. این اتفاق یک ترمینال بزرگ انتقال فرهنگی را ایجاد کرده است. یعنی اگر پس لرزه ای در استان البرز اتفاق افتاد، در سیستان و بلوچستان و کرمان و گلستان هم رخ می دهد و این خودش یک فرصت است.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان البرز خاطرنشان کرد: نیروهایی که در این جا مستقر شده اند، معمولا افراد تأثیر گذار در استان خود هستند که قصد هجرت به پایتخت را داشته اند. این خود موجب می شود فعالیت ما در استان البرز در سایر استان ها نیز اثرگذار باشد که همین یک فرصت است. 

وی برگزاری این نشست ها را ضرروی دانست و گفت: چنین جلساتی می تواند بسیار مؤثر باشد. پیشنهاد می کنم سلسله نشست هایی برای رسیدن به یک برنامه جامع مدون و سلسله برنامه های عملیاتی در حوزه های مختلف داشته باشیم. ما در سازمان تبلیغات اسلامی استان با آغوش باز این را می پذیریم. زیرساخت های ما محدود است و با همه ی این محدودیت ها حاضر هستیم با تمام قوا همکاری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی نگاه تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات را ستودنی دانست و اظهار داشت: با توجه به نگاه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به تخصصی شده حوزه های فعالیت تبلیغی، و فضای استان البرز، به نظر می رسد عرصه تبلیغ در نگاه مشاوره ای و تخصصی بهتر و مؤثرتر است. ما تلاش مان را می کنیم برای فعالیت های تخصصی فضای لازم را آماده کنیم. ما دوست داریم البرز را تا حد امکان به قم نزدیک ببینیم و از این ظرفیت استفاده کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.