با حضور مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

جلسه کمیته هدایت تبلیغی استان زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار:
جلسه کمیته هدایت تبلیغی استان زنجان با هدف همفکری، هم افزایی و بررسی مشکلات و موانع تبلیغی و شناخت ظرفیت های این استان زنجان برگزار شد.
جلسه کمیته هدایت تبلیغی استان زنجان

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه کمیته هدایت تبلیغی استان زنجان با هدف همفکری، هم افزایی و بررسی مشکلات و موانع تبلیغی و شناخت ظرفیت های این استان، پنج شنبه با حضور مدیر کل امور تبلیغی و مدیر کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.
در این نشست ابتدا مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام یحیی کمال، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این جلسه به بیان ظرفیت های موجود در دفتر تبلیغات اسلامی و ادارات اداره کل امور تبلیغی پرداخت.
حجت الاسلام کمال گفت: دفتر تبلیغات اسلامی آمادگی اعزام تخصصی را در زمینه های مشاوره، مصرف کالای فرهنگی و قرآنی را دارد.
در ادامه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن چشم دیدن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را ندارد و با انواع ترفندها و توطئه‌ها وارد عرصه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است گفت: در این برهه زمانی بسیار حساس رسالت مابه‌عنوان روحانی بسیار مهم و خطیر است. در چهل سالگی انقلاب باید تقویت پایه‌ای ملت اصل راهبردی تبیینی باشد و روحانیون بر تحقق این امر مهم دقت نظر و مدیریت لازم را داشته باشند. 
در ادامه مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دکتر اباذر جعفری با اشاره به ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه ی تبلیغ رسانه ای، تبلیغ در فضای مجازی و تبلیغ مکتوب وهنری، جهت همکاری با سرگروها و مبلغان استان زنجان اعلام آمادگی کرد.
وی با اشاره به حضور مبلغان دینی در فضای مجازی بیان داشت: امروزه بحث فضای مجازی به عنوان یک محیط جدی بین روحانیت و مردم است، طلاب باید حضور پررنگ در این عرصه داشته باشند.
در این نشست سرگروه های تبلیغی به بیان مشکلات خود در تبلیغ پرداختند و ایده ها و پیشنهادات خود برای برگزاری هر چه با شکوه تر جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را مطرح کردند.
در پایان این جلسه درخواست دفتر تبلیغات اسلامی از سرگروه های استان زنجان ایجاد تشکیل شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان بود که با انتخاب دبیر و رییس شورا بتوانند یک هماهنگی و سامان دهی درستی بین گروه های تبلیغی استان ایجاد کنند.

گزارش تصویری

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.