مدیر کل تبلیغ عمومی بیان کرد:

لزوم توجه بیشتر به مسائل تبلیغی سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار:
به منظور بررسی ظرفیت ها، تهدیدات، آسیب ها و سایر مسائل تبلیغی استان سیستان و بلوچستان جلسه ایی با حضور حجج اسلام یحیی کمال مدیرکل تبلیغ عمومی و سجادی رئیس شعبه جنوب شرق برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به منظور بررسی ظرفیت ها، تهدیدات، آسیب ها و سایر مسائل تبلیغی استان سیستان و بلوچستان جلسه ایی با حضور حجج اسلام یحیی کمال مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی و سجادی رئیس شعبه جنوب شرق برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مدیرکل تبلیغ عمومی اظهار داشت: فعالیت های تبلیغی در مناطق ویژه و خاصی همچون سیستان وبلوچستان بلحاظ مختلف از اهمیت خاص برخوردار است. لذا باید توجه ویژه ای در این خصوص شامل این استان شود.

یحیی کمال با شاره به ویژگی های استان سیستان و بلوچستان از جمله فقر و محرومیت اقتصادی، پراکندگی جغرافیایی و ...، بیان داشت: با  توجه به  وسعت استان و وجود جمعیت قابل توجه اهل تسنن و نیز برنامه ریزی گسترده دشمنان و برخی از تندروهای وهابی تکفیری برای برهم زدن وحدت، نقش دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در گسترش و تعمیق باور های دینی مبتنی بر آموزه های مشترک شیعه و اهل سنت، گسترش انس و الفت و همدلی و مقابله با توطئه های دشمنان، نقش ممتاز، کلیدی و موثری خواهد بود.

وی در ادامه مطالب خود گفت: ایجاد تعامل و همکاری های عمیق و گسترده بین مسئولین و مدیران منطقه، علمای اهل سنت، بهره گیری از مبلغان توانمند آموزش دیده و معتقد به سیاست های تقریی نظام،  برنامه ریزی فعالیت های تبلیغی، نشست ها و گفتمان های دینی مشترک مبتنی بر مبانی مشترک با شیعه و اهل سنت، می تواند نقش مهمی را در راستای اثر بخشی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ایفا کند.

مدیرکل تبلیغ عمومی اظهار داشت: حضور در جمع طلاب و دانشجویان اهل سنت هچنین مواسات وهمدلی و حمایت از آنان در خنثی سازی توطئه های دشمنان ایران و افزایش انس والفت و تحکیم وحدت اسلامی از فعالیت های تاثیر گذار می باشد. لذا اداره کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی برای هر گونه همکاری و در اختیار گذاشتن تجربه و محقق شدن اقدامات مذکرو آمادگی کامل دارد.

درادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سجادی رئیس شعبه نمایندگی جنوب شرق با برشمردن فرصت ها، مشکلات و نواقص موجود در عرصه تبلیغ استان بویژه در زمینه های زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و... از اداره کل تبلیغ عمومی در خواست همکاری و مساعدت نمود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.