به همت اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی تبلیغی؛

جلسه ستاد معین و کمیته تبلیغ مهدویت برگزار شد

تاریخ انتشار:
در جلسه ستاد معین و کمیته تبلیغ مهدویت که به همت اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد بر ضرورت توجه به ظرفیت مبلغان و گروه های تبلیغی در موضوع تبلیغ معارف غدیر تاکید شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری بنیاد حضرت مهدی موعود جلسه ستاد معین و کمیته تبلیغ مهدویت در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شریعتمداری سرپرست اداره تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در جلسه اخیر شورای همت بحث مهدویت و غدیر به عنوان محور مباحث قرار گرفت.

وی در ادامه مطالب خود افزود: در آینده نزدیک با رویکار آمدن دولت جدید شاهد حضور و نقش آفرینی مردم و نخبگان و در نتیجه تحقق دولت انقلابی خواهیم بود. موضوعات بسیاری در زمینه فرهنگی و دینی از جمله؛ بحران کاهش جمعیت و ...  در چندسال اخیر مسکوت مانده است که برای رفع آن مشکلات نیازمند سیاست های صحیح می باشیم.

سرپرست اداره تعاملات فرهنگی اظهار داشت: در باب مهدویت و غدیر مباحث کاربردی و خوبی در نشریه مرزبان نامه و سایت بلاغ و مرسلون بارگزاری شده است که مبلغان می توانند با مراجعه به این نشریه و سایت ها، محتوای تبلیغی خود را تهیه نماید.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمدرضا نصوری معاون فرهنگی بنیاد حضرت مهدی موعود، خبطه غدیر را معرِّف مهدویت دانست و تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام در خطبه غدیر، 25 مرتبه به حضرت مهدی عجل الله تعال فرجه الشریف اشاره  کرده اند.

معاون فرهنگی بنیاد حضرت مهدی موعود بر ضرورت توجه به ظرفیت مبلغان و گروه های تبلیغی در موضوع تبلیغ معارف غدیر تاکید و گفت: برای احیای مباحث غدیر و مهدویت  می توان از مبلغان توانمند و گروه های تبلیغی فعال، بهره مند شد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.