معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

اهل بیت علیهم السلام معادن خیر و نیکی هستند

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد: هر کسی که بخواهد به نیکی ها نزدیک شود باید به امام رضا(علیه السلام) و اهل بیت عصمت و طهارت نزدیک شود، بودن در محضر امام رضا (علیه السلام) خود نیکی است.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ جلسه برنامه ریزی فرهنگی دهه کرامت با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی  و حجت الاسلام تکیه ای مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم در محل سالن همایش های غدیر برگزار شد، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت: در منطق اسلام و قرآن، تمام نیکی ها در خانه اهل بیت (علیهم السّلام) است.

وی با اشاره به آیه 177 سوره بقره ( لَيْسَ الْبِرَّ أَنْ تُوَلُّوا وُجُوهَكُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَلَٰكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ) گفت: نمونه بارز و عینی ایمان به خداوند متعال و ایمان به روز قیامت، اهل بیت(علیهم السّلام) هستند. ایمان واقعی به خدا و روز قیامت در اهل بیت (علیهم السلام) رسوخ کرده است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات همچنین با اشاره به آیه 189 سوره بقره(...لَيْسَ الْبِرُّ بِأَنْ تَأْتُوا الْبُيُوتَ مِنْ ظُهُورِها وَ لكِنَّ الْبِرَّ مَنِ اتَّقى وَ أْتُوا الْبُيُوتَ مِنْ أَبْوابِها وَ اتَّقُوا أللهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ) افزود: نیکی این است که برای درست انجام دادن هرکاری از مسیر آن وارد شویم و اهل بیت (علیهم السلام) هستند که مسیر درست را به ما نشان می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد بیان داشت: هر کسی که بخواهد به نیکی ها نزدیک شود باید به امام رضا (علیه السلام) و اهل بیت عصمت و طهارت نزدیک شود، بودن در محضر امام رضا (علیه السلام) خود نیکی است و کسی که در محضر امام رضا (علیه السلام) باشد و به او نزدیک شود بلاشک به اخلاق و سیره آن امام همام نیز نزدیک می شود.

گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام تکیه ای مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم، به تشریح برنامه های فرهنگی در دهه کرامت در استان قم پرداخت.

گزارش تصویری

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.